Jak se hraje Goodgame gangster?

Úvod Nejčastější dotazy

Na začátku hry se musíš nejprve registrovat ale jde to opravdu rychle, stačí zadat jen přihlašovací jméno, email a heslo a můžeš začít hrát. Při příštím zapnutí hry toto už nebude potřeba.

Jakmile se zaregistuješ můžeš projít základním výcvikem ale také nemusíš. Nicméně je to poměrně vhodné alespoň se ve hře zorientuješ. Ze začátku ti nezbývá nic jiného než plnit úkoly od svého kmotra nebo si dát duely s jinými hráči. Za každý splněný úkol získáš zkušenosti a když jich máš dot, tak postoupíš na vyžší level.

Od levelu 8 se můžeš zůčastňovat válek band a od levelu 15 si můžeš založit svou vlastní rodinu. Do té doby se můžeš pouze přihlásit jako zájemce a čekat než tě někdo příjme. Do té doby můžeš sledovat žebříček a sledovat jak si vedeš ve srovnání s ostatními hráči.

Za své těžce vydělané peníze lze koupit na černém trhu nové zbraně a vybavení pro tvou postavu. Rozhodně této možnosti využij a všechny tvé budoucí duely budou pro tebe zas o něco snazší.

Pro více informací se mrkni na oficiální podporu GoodGamestudios

Zaujala tě tahle hra? Tak si jí zahraj zde

Komentáře

www.goodgame-mafia.eu - O studiu goodgame - Spřátelené weby

Nebaví vás už násilí ve hrách. Zahrajte si novou hru Big farm od studia goodgame z farmářského prostředí.

Zahrajte si taky hru world of tanks cz a další brutální hry na Hrajzdarma.cz